פינוי בוצה – GreenSoil

פינוי וטיפול ביולוגי בפסולות מסוג בוצה

בוצה המוגדרת כפסולת מוצקה מסוכנת שיש לפנותה בהתאם לדרישות החוק. אם אתם נדרשים לפינוי בוצה, בחברת דקל גרינסויל מתמחים בטיפול בבוצות ופינוין באופן יעיל וייחודי, עם מובילים מורשים ובהתאם לדרישות הרגולטור. כל זאת בתהליך מקצועי ומהיר ועבור המחירים הכי זולים בשוק.

מפגע סביבתי חמור

בוצה מורכבת מחומר אורגני או אנאורגני מוצק ונוזלי שמקורו בתוצר לוואי של תהליכים תעשייתיים שונים, לרבות טיפול בשפכי תעשייה, תוצר לוואי של תעשיית המתכת או תעשיית התרופות. הבוצה נחשבת לאחת ממקורות הזיהום היותר חמורים לקרקעות ומקורות מים, וניתן למצוא בה חומרים אורגניים מזיקים כמו חיידקים, רעלנים, מתכות ותרכובות כימיות סינטטיות מזיקות.

כפועל יוצא מכך, כדי לעמוד בדרישות ותקנות איכות הסביבה וליצור סביבת עבודה בת קיימא, יש חשיבות רבה לטפל ולפנות בוצה באופן יעיל ובטוח בהתאם לדרישות החוק. יש לבצע תהליכים של פינוי בוצה כפי שחברתנו מבצעת בעזרת צוות מורשה ומיומן, ועם ציוד חדשני ומתקדם העושה שימוש בטכנולוגיות פורצות דרך.

טיפול ביולוגי בבוצות  

שיטת הטיפול הביולוגי מתבססת על היכולת של מיקרו-אורגניזמים (בקטריות, פטריות וכו..) לפרק מזהמים אורגניים כגון: TPH- פחמימנים שמקורם בנפט,PAH -פחמימנים ארומטיים מורכבים ופשוטים יותר, ולנצל אותם כמקור תזונה ואנרגיה ובסופו של דבר להמיר אותם  ל: דו-תחמוצת הפחמן ולמים.

פירוק מזהמים אורגנים באמצעות טיפול ביולוגי מתאפשר בקרקעות , בוצות, שפכים וכו’.

התהליך מתבסס על אוכלוסיית המיקרו-אורגניזמים הקיימת בקרקעות, בבוצות ובשפכים ובביסוס האוכלוסייה באמצעות מתן מענה לצרכיהם הבסיסיים: חמצן (החדרת אוויר לקרקע) , מים (לחות) ונוטריאנטים (דשנים N,P,K).

סוגים שונים של בוצות

קיימים סוגים שונים של בוצות, כשלכל בוצה מאפיינים ורכיבים משלה המשפיעים גם על הליכי הטיפול והפינוי שלה.

  • בוצת מט”ש- סוג נפוץ של בוצה המאפיינת מכוני טיהור שפכים עירוניים, מכיל סוגים שונים של חומרים מזהמים. הטיפול בסוג זה של בוצות כולל בדיקות מקדימות לזיהוי רכיבי הבוצה וממשיך לתהליכים של טיהור, דילול, סינון, פינוי ומחזור, בין היתר לצורכי חקלאות ואנרגיה.
  • בוצת MBR/BR – בוצות המוגדרות ביולוגיות אשר נוצרות במתקני טיפול בשפכים בתעשייה , איחוד בין תהליך הבוצה המשופעלת לסינון ממברנלי , שמאפשר להפריד מוצקים באופן מיטבי ובעל יתרונות רבים נוספים כגון היכולת להתמודד עם נפחים גדולים בשטח מתקן קטן יחסית.
  • בוצת תהליכי זיקוק – בוצות שומניות – בוצה הנוצרת בתהליך זיקוק נפט ממתקני הזיקוק , הבוצה נשאבת מתחתית המכלים במתקני הזיקוק ומאופיינת בריכוז גבוה של פחמימנים –TPH.

לשירותי טיפול ופינוי של בוצות 

לטיפול ופינוי של בוצות באופן יעיל ומהיר ובהתאם לנהלים רגולטורים, צרו קשר עם חברת דקל גרינסויל בטלפון 052-3666778​.

פינוי בוצה
Call Now Button